
Seleccionats per al programa d’emprenedoria corporativa d‘ACCIÓ
El Departament d’Empresa i Ocupació ha seleccionat SOSTECA per al seu nou programa d’Emprenedoria Corporativa. El pla, impulsat des d’ACCIÓ, té com a objectiu donar suport a nous projectes empresarials que cerquin sinergies amb altres empreses, emprenedors, start-ups, EBTs o pimes.
Aquest acompanyament consistirà en el desplegament d’un pla empresarial que pugui propiciar nous acords de col•laboració entre actors compatibles. Durant tot aquest procés, SOSTECA comptarà amb l’experiència i consell dels experts d‘ACCIÓ per a la recerca de socis corporatius.
Durant aquest programa es realitzaran formacions i assessoraments individualitzats, amb l’objectiu d’aconseguir un acord de col•laboració i/o inversió que permeti a l’empresa créixer i expandir-se.